عصبانیت دشمن

دشمنان نتوانستند حضور مردم راپر رنگ ببینند

عصبانیت دشمن

دشمنان نتوانستند حضور مردم راپر رنگ ببینند

مدتها است دشمنان این نظام هزینه می کنند تا نظام وانقلاب را سرنگون کنند وانقلاب چهل سالگیش را نبیند اما حضور حماسی ساز مردم در22بهمن دشمن را ناکام گذاشت وسیلی محکمی خوردلذا نتوانستن بغض خود را نگه دارند وجمعی از عزیزان ما را به شهادت رساندند
ضمن تسلیت شهادت عزیزانمان به مستکبران می گوییم با اینگونه ضربه ها این نظام از پای در نمی آید واین شما هستید که رو به زوال ونابودی هستید
وبزودی انتقام عزیزانمان را خواهیم گرفت .

  • ۱
  • ۰

سوء عاقبت

نقل شده است که فُضیل بن عیاض که یکی از مردان طریقت است شاگردی داشت که داناترین شاگردان او محسوب می شد؛ روزی مریض شد و زمان اختصار او فرا رسید. فُضیل به بالین او آمد و نزد سر او نشست و شروع کرده به خواند سوره «یس». آن شاگرد محتضر گفت: این سوره را مخوان ای استاد؛ فضیل ساکت شد و به او گفت: بگو «لا اله الاّ الله»، گفت: نمی گویم چون من بیزارم از آن، و با همین حال مُرد فضیل از مشاهده این حال بسیار ناراحت شد و به منزل خود رفت و بیرون نیامد؛ تا اینکه او را در خواب دید که او را به سوی جهنم می کشند. از او پرسید که تو داناترین شاگردان من بودی، چه شد که خداوند معرفت را از تو گرفت و به عاقبت بد مردی؟
گفت: به خاطر سه چیز که در من بود:
«اول نمّامی و سخن چینی کردن؛ دوم حسد بردن؛ سوم آنکه من بیماریی داشتم وبه طبیبی مراجعه کرده بودم و او به من گفته بود که هر سال یک قدح شراب بخور، اگر نخوری این بیماری در تو باقی خواهد ماند. من نیز بر حسب سخن آن طبیب شراب می خوردم. به این سه چیز که در من بود عاقبت من بد شد و به آن حال مُردم»

  • ۹۷/۱۱/۲۸
  • امیر شفیعی

نظرات (۲)

  • امیر شفیعی
  • بسمه تعالی
    خداوند تبارک وتعالی نسبت به آخر کار هشدار وتوجه داده است ودر آیاتی که تذکر داده که به بعضی از آنها اشاره می شود
    در آل عمران آیه 193می فرماید توفنا مع الابرار
    ال عمران ایه  و102132فلاتموتن الا وانتم مسلمون
    در اعراف آیه 126می فرماید توفنا مسلمین
    در اعراف آیه 128می فر ماید والعاقبه للمتقین
    از مجموع این آیات استفاده می شود که انسان چگونه بوده مهم نیست چگونه مردن مهم است
    خیلی خوب بود ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی